Aamun hämmennys

Aamulla kahvia siemaillessa lueskelin facebookkia ja ihmettelin, että kas, Kanelia ja kardemummaa-blogin Maria on ihan sekaisin päivistä, kun hän höpisee olevan vielä viimeinen päivä toukokuuta. Samalla pieni epäilyksen poikanen valtasi mieleni...

Mitä ihmettä, ihan oikeasti, onko vielä toukokuu? 

Asiahan ei olisi muuten niin päivälleen, mutta se kanojen ulkonapitokielto... Vapaus koittaa 1.6 ja minä rassukka olin elänyt siinnä toivossa, että perjantaina on ensimmäinen päivä. En tiedä, mistä olen tämän ajatuksen saanut päähäni, kun kuitenkin HerraMiehelle vielä selitin joku aika sitten, että tässä kuussa on 31 päivää. Khih. 

Eli pahoittelen. Lupasin, että tänään olisi kanojen riehasta kuvia, mutta ei... Onkin vain nolon päivistä sekaisin olevan tyypin jorinaa! 

Mutta huomenna LUPAAN kautta kiven ja kannon, että on se kauan odotettu päivä! 

Lotan ilmeikäs kuva viime kesältä kuvastaa hyvin tämän päivän sekoiluani. Ilme on ihan semmoinen, että: 

"Mitä ihmettä sie ihminen vouhotat?" 




Huomiseen <3

10 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Khih, kyllä sitä välillä osaa olla ihan sekaisin <3 Tänään onneksi kanasille koitti kauan odotettu vapaus :D

      Poista
  2. Ei hätiä mitiä . Huomiseeen. Meillä on ihan samoja juttuja. Päivät välillä ihan hakusissa.

    VastaaPoista
  3. Mulla on tällä viikolla ollut viikonpäivät hakusessa. Tuo torstain pyhäpäivä sekoitti ajatukseni. Vaikka mullahan on kaikkki päivät"pyhäpäiviä" kun ei töihin tarvitse mennä.
    Enpä ole kuullutkaan tuollaisesta kanojen ulkonapitokiellosta. Eivätkö ne tuon kiellon aikana saa ollenkaan olla ulkona, edes aitauksessa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nuo pyhät todella saa päivät sekoittumaan ihan totaalisesti.
      Kanat saavat olla tosiaan aitauksessa. Ulkonapitokielto nimenä on hämäävä, sillä ulkona saa olla, mutta täytyy olla semmoinen häkki, joka estää kanojen ja luonnonvaraisten lintujen keskinäisen kontaktin :) Tarkoituksena on estää lintuinfluenssan leviäminen kanaloihin.

      Poista
  4. Kerrankos sitä päivästä erehtyy, mä olen hukannut kokonaisen viikon :) Eli tulevan viikon olin ajatellut ihan toisin, mitä se tulee olemaan :D

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi <3 Nähdään taas!